Úvodní stránka > 1, aktuality, mlm, práce, web > za Vás nepracuji!

za Vás nepracuji!

víte co?  DOBŘE MI TAK!!

Zcela úměrně lenosti vzrůstající zvláště poslední dobou, se objevilo několik mailů, podle nichž bych měla posoudit ten nebo onen mlm, rozhodnout kam se vrhnout, poradit nové metody práce ….

Objevili se dokonce BLÁHOVCI, kteří mi na férovku poslali číslo mobilu, abych je kontaktovala – a řešila jejich dilemata!!!

Kdysi dávno, zblblá režimem, jsem opravdu věřila, že pokud  zvládám více než ostatní, je mojí morální povinností „pomáhat“  – všem…

no – jsem debil? – NEJSEM

Dneska už jsem velká holka, která právě díky tomu, co zvládá, dokáže velice rychle odhalit zahaleče a ulejváky – a zbavit se jich, mnohdy  velice „neomaleně“ – a to se za to ani nestydím 🙂

Blog jsem  založila, protože jsem se cítila frustrovaná z nízké úrovně finanční gramotnosti starých, starších – ale i těch „nastupujících“

99% z nich systém nezná, NETUŠÍ oč se jedná, ale všichni vědí, PROČ je špatný.

Posty  jsou pouze informativní; měly by Vás spíše podnítit k vlastnímu vyhledávání –  literatury, možností, rozšiřování osobního  životního „přehledu“,  a to v oblasti multilevelmarketingu.

Srovnávací článek proložený odbornými odkazy a komentující stávající problematiku třeba v celosvětovém měřítku – může napsat v podstatě každý . (zkuste si někdy prohlédnout třeba ITdiskusi 🙂

Můj pan učitel říkal, že všechno, co dělám, musí pochopit i pětileté dítě, a tak se snažím psát jednoduše, jasně ( čeština častokrát promine) – pro veškerou laickou a nezasvěcenou veřejnost, pro každého, kdo umí napsat ve vyhledávači aspoň mlm, pro všechny, kteří dodnes čtou jen deníky nevalné úrovně.

Shrnutí – Pomohu, kde mohu.

Poradím, kde hledat literaturu, on-line kursy, srovnávací studie;

Podělím se o zkušenosti – bez ohledu na to, že v podstatě supluji Vaše sponzory, up-liny …

Blbce, který by  za Vás pracoval, hledejte  někde jinde!!

PS: spamy hellomobilu a paysecu jsem zdolala 🙂




  1. Zatím nemáte žádné komentáře.
  1. No trackbacks yet.

Zanechat Odpověď

