Úvodní stránka > důchodci, FM, fmgroup, MD, mlm, práce > od začátku…:(

od začátku…:(

Pana Wericha mám moc ráda – proto jsem si taky jeho slova vybrala za motto blogu. Neměla jsem ani tušení, do čeho se pouštím.  – jak jsem stará , tak jsem bl…NAIVNÍ!

Prozradím Vám rovnou, že bojovat s blbostí je fakt záběr 😦

Sotva dokončíte jednu etapu – máte dojem, že jste byli dostatečně přesvědčiví, srozumitelní – rádi byste poleželi na bobkovém listu – můžete se otočit a vrátit na začátek.

Není důvodem, že zúčastnění by měli IQ tykve – i když, někdy…??

Prostě je zřejmě nikdo nenutil mozkové buňky používat, nikdo je nepřipravil na ten „hnusný“ svět, kde musí denně bojovat o přežití.

Nejsem ani filosof ani psycholog ; občas těžko rozlišuji , kde končí hranice naivity a začíná blbost..

Vím jistě, že s věkem to nesouvisí – ty starší myslet  „ve škole neučili“; mladší těžko z konzumní nabídky pochytí více než nákupy s matčinou kreditkou, peníze za každou cenu, život je jííízda – ZVL. když je učí stejní starší

(předem se omlouvám všem, kterých se netýká!  s těmi já se zase moc nepotkávám 🙂 )

V jednom z příspěvků jsme hovořili o tom, jak byste – nejsnáze, měli postupovat při výběru společnosti, s níž chcete spolupracovat.  viz

Poté, co jsem u televize zjistila, že lidé jsou ochotni při podpisu o spolupráci podepsat i směnku!  – nabízím možnost jednotlivé body probrat detailněji.

Nejdříve ale, Vás musím upozornit na NEJ,NEJ..Důležitější věc – a tou je Vaše myšlení…

Pokud svoji kariéru u MLM začínáte  s myšlenkama : „třeba z toho něco bude? doufám, že to vyjde,uvidíme“ –

ANI SE NEOBTĚŽUJTE S NĚČÍM ZAČÍNAT..

Jsou tři základní typy lidí, kteří vstupují do MLM:  

1. Ti, kteří věci mění

2. Ti, kteří doufají, že se věci změní

3. Ti, kteří si přejí, aby se věci změnily

Pokud jste se poznali v bodech 2. a 3. a NEZMĚNÍTE SVOJE MYŠLENÍ – rovnou si můžete ušetřit čas, energii –

najděte si zaměstnání a nechte MLM být.

To není krutost , to je fakt.

Pokud nejste ochotni  začít u sebe, svého myšlení (TAKY TO DOKÁŽU!!) – nezačínejte vůbec, úspěšní nikdy nebudete.

  1. thomas
    Duben 12, 2010 (2:37 pm)

    Nádhera Jolano…. těším se až Vás potkám jinde než na blogu…

    ..včera jsem své životní lásce vyprávěl o tom, že když já jsem se z depresí a s nimiž spojeného temného života dostal do zdraví, lásky, štěstí, duchovní a teď již i přicházející materiální hojnosti, tak to MŮŽE DOKÁZAT KAŽDÝ.

    ne, myslím tedy jsem… ale, JSEM tedy MŮŽU…

    Tomáš

  1. No trackbacks yet.

Zanechat Odpověď

