Úvodní stránka > 1, důchodci, FM, fmgroup, mlm, práce > na co máte mail?!!

na co máte mail?!!

nezbláznila jsem se    ačkoli představa tichého pokoje s výhledem do zahrady a častými vycházkami není k zahození 🙂

Dnešní doba se  bez mailu  neobejde. Uvádíte jej snad všude – od úřadů  po firmu..

Včera mně málem porazilo….

Telefonovala jsem jedné paní, abych jí popřála  k dosaženému  výsledku  – a zároveň  – vyzvídala jsem, jaké prostředky používá pro vlastní vzdělávání… ŽÁDNÉ

NO – je dospělá, nutit ji nebudu.

Další otázka zněla, zda ji nějak prospěly informace v mailech – pracují na nich lídři obchodní skupiny – výhoda je, že se člověk může vyvarovat různých chyb, jsou tam novinky o produktech, tipy – triky—

S klidem mi oznámila, že internet moc nepoužívá a maily tedy NEČTE !!! – ONO JÍ TO NEBAVÍ  a protože už je jí 35 let(!)  – učit se to nebude …..

jsem dobrá 🙂  – hysterický záchvat jsem odložila na pozdější dobu  – a jala se telefonovat dalším namátkově vybraným 15 lidem ..

Hádejte co? – stejná odpověď mně čekala ještě 12 krát !!!!

  • 4* – nemají na net čas –  prohlédnou poštu tak  jednou za 3 týdny (jinak počítač používají děti), a na některé otázky tam stejně nebyla odpověď !!
  • 5* – nemají důvod  – pracovat podle skupiny se jim nechce, budou si vše dělat podle svého,počítač k práci    nepotřebují,  až budou něco chtít – zatelefonují !
  • 2*  – schránku mají, protože ji po nich všude chtěli – oni to s počítačem neumí
  • 1* –  mail je manželky, napsal ho, protože se ho na kontaktní mail ptali

Ano, sponzor/ka jim pravidelně jednou měsíčně zavolá, poptá se jak se vede, zda něco nepotřebují –  a tím to pro ně „vadne“

Já se večer nesoustředila ani  na Dr. House  🙂

Společný rys těchto lidí ? – Jsou pouze na takové pozici, kam je vytáhla skupina …

Dál se taky, pokud se včas neprobudí , pravděpodobně nedostanou….

Práce a práce a práce  přináší peníze.

Jistě – telefonický kontakt je důležitý – zvláště, pokud Vás dělí i stovky kilometrů …

Pokud mi někdo zavolá a touží rozebírat otázku, která již byla zpracovaná  – a rozeslaná mailem – jaká myslíte, že bude moje odpověď??  –  „zavolejte mi, až si materiál přečtete a budeme o něm diskutovat….“

Snažíte se svým daunlinkám zprostředkovat novinky, upozornit je, čeho se mají vyvarovat, dáváte jim tipy – co se komu osvědčilo,  jaké produkty doznaly změny , kde se nabízí nové uplatnění … A NIC !!

Dokonce jim nestojíte ani za to, aby Vám dali vědět, že se nemusíte namáhat….

Mám řešení –  spojím se s ostatními lidmi ve skupině – všechno obtelefonovat dá chvilku práce – a kontakty podle toho upravím.

– pro Vás radu –

nechcete dostávat  maily?  –  neuvádějte mailovou schránku

nechcete maily(= podpora!!) sponzorů? – napište jim to –  stačí kliknout na tlačítko „odpovědět“ – event. Vám to děti rády ukáží 😦

chcete dál předstírat, že pro komunikaci stačí telefon, dopis a  osobní schůzka? – NEPRACUJTE V MLM

  1. Zatím nemáte žádné komentáře.
  1. No trackbacks yet.

Zanechat Odpověď

