Úvodní stránka > aktuality, důchodci, MD, mlm, web > člen Clubu? – NEděkuji…,NECHCI

člen Clubu? – NEděkuji…,NECHCI

-NEMUSÍTE INVESTOVAT ŽÁDNÉ PENÍZE,ALE MŮŽETE SI PENÍZE VYDĚLAT A JEŠTĚ MÍT DOŽIVOTNÍ PASÍVNÍ PŘIJEM.ČÍM VÍCE BUDETE VYDĚLÁVAT,TÍM VÍCE MŮŽETE UTRÁCET A ČÍM VÍCE BUDETE UTRÁCET,TÍM VÍCE PENĚZ DOSTANETE ZPĚT-

-Taková bomba – A VY TU JEŠTĚ SEDÍTE A NEJSTE ČLENY?!!

upřímně- já taky ne – jistě – ani nebudu

V jednom ze svých článků jsem použila výraz :

-Za etický multilevel marketing se dá považovat pouze takový, kde kromě svého času a energie nemáte co ztratit.-

doplnění:  neztratíte  ani dobré jméno….

Jak si tak v klidu brouzdám – narazila jsem na nabídku -club pro vzdělávání v nových oblastech finanční gramotnosti –

no uznejte –  nemohu chybět. Zatím se vzdělávám na článcích p.Štěpky, čtením klasiků  MLM – a on-line kursem Dr.Coveyho.

Dostala jsem adresu – http://www.freehoum.cz – najedu a ono NIC….

kecám – za prvé se mi nelíbí věkové rozdělení – nedávno mně poučili, že tohle  je diskriminace – čtu dál –

cituji:“ Mít v dnešní těžké době vytvořené zázemí v podobě PASIVNÍHO příjmu..je k nezaplacení! A proto lidé, kteří tento příjem ocení  a rozumí jeho výhodám, jsou ochotni utratit nemalé částky a životní úspory za to, aby si tento pasivní příjem mohli koupit!“ konec citátu

o dvě řádky výše  je napsáno – cituji: “ S námi nepřijdete o své peníze, protože u nás nic neplatíte a ani neinvestujete“  konec citátu

začala blikat jedna z mozkových buněk – ani jsem netušila, že tady trh s pasivními příjmy takhle bují a kolik bohatých lidí je…(pasivní příjem jistě nikdo za hubičku neprodá:( – zvl. když se na něm namaká jak vůl 🙂   )kdo tedy bude investovat a kupovat a utrácet životní úspory???

Když mi někdo nabídne peníze za „NIC“ – dostávám se do varu a začne mně to zajímat.

–  jaký největší světový věrnostní marketing – uvedený na webovkách do provozu 14.3. 2009 – jsem promeškala?…

Postup:  – Google  našel inzerát –  odepsala jsem.

Na rovinu  se pídím po informacích CO  musím pro ten bezva příjem udělat..

V krátkosti – uzavřít smlouvu o spolupráci s firmou FreeHoum (na justici jsem nenašla – tak s kým uzavírám smlouvu? 😦  ), minimálně na 2 roky, za přivedené a získané spolupracovníky, obdržíte provize, za každého 3.500,- Kč, které se vyplácejí další měsíc

Jít na prezentaci? – tak to zvládnu – podepsat smlouvu se společností min.na dva roky? – o tom bych pochybovala – z legálního MLM máte rovnou určeny „výstupní body“ –

NIKDE NEVIDÍM, ZA CO MI VYPLATÍ PENÍZE,ŽÁDNÝ OBOR ČINNOSTI , a tak píši dotaz znovu. Konkrétně se zajímám o to, do čeho budou muset investovat lidé, které přivedu (odněkud se peníze vzít musí, ne?)

Odpověď byla ještě lepší:

provize Vám budou vyplácet za podepsání smlouvy o spolupráci od dalších lidí, které zajistíte. Další provize v částce  1.000,- Kč obdržíte v případě, že ten člověk, kterého jste přivedla k této firmě uzavře další smlouvy o spolupráci.
Je to podobné letadlu, ale letadlo to není, nic zde nevkládáte – pouze získáváte.

Není to boží?!! Vynalezli perpetum mobile!!

NIKDE totiž opět ani zmínka o zdroji příjmů pro vyplácení provizí,žádný obor podnikání firmy…

Nadpis postu  je z mailu, který obsahoval malý výtah ze široké nabídky firmy- bohužel, pokus o návštěvu vložených odkazů totálně ztroskotal –

stále se opakující věta – nutno osobně navštívit prezentaci – obsažená, kupodivu 🙂  v obou mailech -(prezentace Skyline byly taky super,bezva a cool:) ;

dozvídám se  o „suplování důchodové reformy“ a  zjišťuji, že dosáhnu více pasivních příjmů, které sloučím do jedné činnosti?!!

Sdělení, že: JEDNOU Z ČÁSTÍ VAŠEHO PŘIJMU JE I PŘIJEM OD BANKY,KTERÁ OBCHODUJE JEN S POPLATKY ZA SPRÁVU ÚČTŮ ZA KTERÉ NAKUPUJE NEMOVITOSTI,TY POTOM PRONAJÍMÁ A PENÍZE Z TĚCHTO PRONÁJMŮ VRACÍ ZPĚT SVÝM KLIENTŮM FORMOU REFUNDACÍ

………………..

BUDETE MÍT NEDOTKNUTELNÝ ÚČET,NA KTERÝ SE NEDOSTANE ANI EXEKUTOR A JEŠTĚ VÁM BUDE VYDĚLÁVAT PENÍZE.

mně vyděsilo – forfaitingové financování  v novém? 🙂

Nejsem ani právník, ani ekonom – a když něco nevím, tak se zeptám…

Bankéř i právník se určitě smějí ještě teď …

Prý až tohle někdo zlegalizuje a uskuteční – mám jim držet místo…

Víte- kdyby  napsali , že mám sehnat lidi, kteří:

  • budou platit za školení v oblasti financí
  • zaplatí  poradce pro investice
  • koupí si CD o tom, jak se stanou milionářem
  • koupí si „know-how“ které neumí sami vyhledat

tedy investory = zdroj příjmů Clubu – byla bych v klidu -myslela bych si své  viz

mám svůj zdroj pasivního příjmu  a nebudu tříštit síly …

–  „na prezentaci pochopíte vše“ – ale ani minimálně uspokojivě nevypadá

Neznám mnoho důvodů proč firma zamlčuje svůj obor podnikání – chráněno patentem?, jedinečné know-how? –

co napadne Vás?


 Subscribe in a reader

Bookmark and Share

Jaggni to!Jaggni to!

­ Linkuj si !

  1. Karel
    Červen 8, 2009 (9:42 am)

    díky za informace, lanaří mě také, teď, díky vám, vím na čem jsem, jen je mi líto peněz za provolané peníze k vyřízení schůzky.

  2. Karel
    Červen 8, 2009 (9:43 am)

    copak není nikde solidní práce po internetu, zadávání dat a pod…. jen samí šizuňkové?

  3. Červen 8, 2009 (12:26 pm)

    chce to hledat prověřené provizní systémy – event. přímo fy tuto práci zadávající – třeba přes pers.agentury.
    Peníze RYCHLE ZA NIC – NEEXISTUJÍ 🙂

  4. Petr
    Srpen 19, 2009 (3:40 pm)

    To máte pravdu, peníze za NIC..neexistují.
    Já jsem v tomto klubu od března a jelikož dělám to, co mi řekli…VYDĚLÁVÁM!
    Upozorňuji, že jsem neinvestoval žádné peníze!

    • Srpen 19, 2009 (9:13 pm)

      to Vám,samozřejmě,přeju. Mně „zamlžovací“ přístup nevyhovuje. Rozhoduje se každý sám.Jak jsem pochopila z několika mailů,ani někteří Vaši členové vlastně dodnes nemají ve všem jasno. PS: mimochodem – vydělávali i lidé v Ponziho schématu,scamu a pyramidách,HYIpech ovšem jenom chvíli a jen někteří 🙂

  1. No trackbacks yet.

Zanechat Odpověď

